اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه

ساحل دلت را به خدا بسپار خودش بهترین قایق را برایت می فرستد

خوش آمدید

اس ام اس های جدید عاشقانه و عارفانه

چی میشد تو هم منو دوستم میداشتی نازنین / جای گریه رو لبام خنده میکاشتی نازنین / حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین

 

قهر مکن ای فرشته روی دلارا / ناز مکن ای بنفشه موی فریبا / طعنه و دشنام تلخ اینهمه / ناز تو را میکشم به دیده منت / سر به رهت مینهم به جزو تمنا

 

همیشه رفتن بهترین نیست / گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست / چه قهر باشیم چه آشتی اصل درست این است / که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند

 

بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی / به روج بی قرار من تو اظطراب میدهی / دلم پر از گلایه ها تنم اسیر درد و خون / ولی تو قهر با دلم برای لحظه ای مکن

 

 باید آهسته نوشت، با دلی خسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت تا بدانند همه که اگر دوست نباشد، دل نیست

 

در میان دست هایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود / با عبور واژه ها از گوشه ی لب تو / مهربانی قلبت خوب معنا میشود

 

لاله ی داغ دیده را ماتم / اشک از رخ چکیده را ماتم / دست تقدیر از تو دورم کرد / گل از شاخه چیده را ماتم

 

مهربانی باغ سبزی است که از روزنه ی پنجره ها باید دید، مهربانم مگذار لحظه ی روزنه ی پنجره هایت بسته شود

 

گل یخ زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم / مرا پرپر مکن ای جانم ای دوست / که من مشتاق دیدار تو هستم

 



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت15:31---15 آبان 1389
سیلاموعلیکم....
والله ما دل به جا ساحل به خدا دادیم آنچنان گذاشت تو کاسمون که برا هفت نسل آیندم بسه......
ممنون که کله زدین به وب چرته من....


پسري با قلب سنگي ( اميد )
ساعت15:07---14 آبان 1389
سلام باران جون خوبي ؟

خيلي بلاگ قشنگي داري البته فرست نكردم همشو بخونم ولي حتما مي خونم

دوست دارم لينكت كنم و لينكم كني البته ديدم خودكار مي شه اين كارو كرد ولي دوست دارم خودت اين كارو انجام بدي

اينجوري بيشتر دوست دارم

راستش مي خوام بيشتر باهات آشنا بشم من كم نت مي آم ولي اگه دوست داشتي كامنت بزار


نسکافه
ساعت18:20---13 آبان 1389
سلام عزیز دوس داتنی بودا!!!!!!!
کلی از این جمله هات کیف کردم
راستی منم آپم


mahsa
ساعت17:52---13 آبان 1389
سلام.....!



خیلی قشنگ بود...



.*. . . . . . . ** *

. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****

. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*

. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*

. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******

. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **

. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**

. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *

. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *

. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*

. . . . . . . . .*********. . . . . *

. . . . . . . . . .******* . ***

*******. . . . . . . . .**

.*******. . . . . . . . *

. ******. . . . . . . . * *

. .***. . *. . . . . . .**

. . . . . . .*. . . . . *

. . . . .****.*. . . .*

. . . *******. .*. .*

. . .*******. . . *.

. . .*****. . . . *

. . .**. . . . . .*

. . .*. . . . . . **.*

. . . . . . . . . **

. . . . . . . . .*

. . . . . . . . .*

. . . . . . . . .*

. . . . . . . . *

. . . . . . . . *

. . . . . . . . *

. . . . . . . . *

آپمممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممممممممم@} ;-


mahsa
ساعت17:51---13 آبان 1389
سلام.....!

خیلی قشنگ بود...

.*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
آپمممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممممممممم[گل] [گل][گل][گل][گل][گل]


مينا
ساعت10:27---13 آبان 1389
هميشه حرف از رفتن هاست... كاش كسي با آمدنش غافلگيرمان كند...

سلام عزيزم
مرسي از حضورت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در 12 آبان 1389برچسب:,ساعت 17:3 توسط باران |